Είναι διαπιστωμένο ότι τα περισσότερα από τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι εκείνα που δεν καταλαβαίνουμε ότι πέφτουν στην αντίληψή μας. Σε ένα πέρασμα δίπλα από το περίπτερο ή το κατάστημα με τα περιοδικά είναι πιθανό το μάτι μας να πέσει σε ένα γρήγορο κοίταγμα εξωφύλλων των περιοδικών που με τα καλοστημένα τους εξώφυλλα μας καλούν να τα αγοράσουμε.
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες περιοδικών. Σήμερα θα δούμε μερικά παραδείγματα που έχουν ως θεματική την υγιεινή ζωή. Η έμφαση δίνεται σε υπερβολικό βαθμό στην εξωτερική εμφάνιση και τα κεντρικά θέματα τιτλοφορούνται με προστακτικές οι οποίες περνούν έντονα μηνύματα. Ας δούμε μερικά παραδείγματα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου